Srebrna Pieczęć

SPIS RZECZY

Niusy
Słowo wstępu
Artykuły

Srebrna Pieczęć
   Świat
   Opowiadania
   Przygody
   Rasy
   Mapy
   Księstwa
   Organizacje i stowarzyszenia
   Bogowie
   Zioła
   Przedmioty magiczne
   Bestiariusz
   Nasze postacie
   Mechanika
   Profesje
   Umiejętności profesjonalne
   Uzbrojenie
   Czary
   Opis parametrów
   Zasady
   Tworzenie postaci
   Rozwój postaci
   Rzuty krytyczne

Galeria
Pliki
Sesje
Pajacyki
Forum    (ost.wypowiedź)
Księga gości
Linki
Autorzy
karp - teksty
Zydy - łebmaster
Justyna - ilustracje
i inni

Stronę najlepiej oglądać na monitorze przy pomocy oczu...

Wszystkie prawa zastrzeżone

Powered by vi
Powered by APACHE

Build your Internet identity at UNI.CC
Srebrna Pieczęć - oficjalna strona systemu RPG Pochodzenie społeczne

Jest ono bardzo ważne, decyduje o statusie społecznym i majętności przyszłego bohatera, określa się je procentowym rzutem k100:

1-10% - szlachcic, postać potrafi pisać i czytać, posiada majątek w postaci wierzchowca i przedmiotów niezbędnych danej profesji oraz szansę na ciekawy zawód, choć duża część szlachty nie musi pracować. Tylko szlachta może należeć do stanu rycerskiego.

11-99% - mieszczanin, postać na starcie posiada ubranie i jedną broń (im droższą tym bardziej zniszczoną), garść miedziaków i oczywiście wiele chęci i zapału aby posiadać więcej.

100% - niewolnik, Mistrz Gry musi zdecydować w jaki sposób wprowadzi postać do gry, jako sługę innego członka drużyny, uwolnionego, czy ściganego zbiega. Także MG określa w jaki sposób dana postać trafiła w niewolę: z urodzenia, za długi, czy jako jeniec wojenny. W każdym z tych przypadków postać posiada na lewym ramieniu wypalone piętno, zawód wyuczony oraz majątek zbliżony do mieszczanina.

Dalej ->