SPIS RZECZY
Niusy
Słowo wstępu
Artykuły
Srebrna Pieczęć
Świat
Opowiadania
Przygody
Rasy
Mapy
Księstwa
Organizacje i stowarzyszenia
Bogowie
Zioła
Przedmioty magiczne
Bestiariusz
Nasze postacie
Mechanika
Profesje
Umiejętności profesjonalne
Uzbrojenie
Czary
Opis parametrów
Zasady
Tworzenie postaci
Rozwój postaci
Rzuty krytyczne
Galeria
Pliki
Sesje
Pajacyki
Forum
(ost.wypowiedź)
Księga gości
Linki
Autorzy
karp - teksty
Zydy - łebmaster
Justyna - ilustracje
i inni
Stronę najlepiej oglądać na monitorze przy pomocy oczu...
Wszystkie prawa zastrzeżone
Powered by vi

|
Srebrna Pieczęć - oficjalna strona systemu RPG
Pochodzenie społeczne
Jest ono bardzo ważne, decyduje o statusie społecznym i majętności przyszłego bohatera, określa się je procentowym rzutem k100:
1-10% - szlachcic, postać potrafi pisać i czytać, posiada majątek w postaci wierzchowca i przedmiotów niezbędnych danej profesji oraz szansę na ciekawy zawód, choć duża część szlachty nie musi pracować. Tylko szlachta może należeć do stanu rycerskiego.
11-99% - mieszczanin, postać na starcie posiada ubranie i jedną broń (im droższą tym bardziej zniszczoną), garść miedziaków i oczywiście wiele chęci i zapału aby posiadać więcej.
100% - niewolnik, Mistrz Gry musi zdecydować w jaki sposób wprowadzi postać do gry, jako sługę innego członka drużyny, uwolnionego, czy ściganego zbiega. Także MG określa w jaki sposób dana postać trafiła w niewolę: z urodzenia, za długi, czy jako jeniec wojenny. W każdym z tych przypadków postać posiada na lewym ramieniu wypalone piętno, zawód wyuczony oraz majątek zbliżony do mieszczanina.
Dalej ->
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL
|