Srebrna Pieczęć

SPIS RZECZY

Niusy
Słowo wstępu
Artykuły

Srebrna Pieczęć
   Świat
   Opowiadania
   Przygody
   Rasy
   Mapy
   Księstwa
   Organizacje i stowarzyszenia
   Bogowie
   Zioła
   Przedmioty magiczne
   Bestiariusz
   Nasze postacie
   Mechanika
   Profesje
   Umiejętności profesjonalne
   Uzbrojenie
   Czary
   Opis parametrów
   Zasady
   Tworzenie postaci
   Rozwój postaci
   Rzuty krytyczne

Galeria
Pliki
Sesje
Pajacyki
Forum    (ost.wypowiedź)
Księga gości
Linki
Autorzy
karp - teksty
Zydy - łebmaster
Justyna - ilustracje
i inni

Stronę najlepiej oglądać na monitorze przy pomocy oczu...

Wszystkie prawa zastrzeżone

Powered by vi
Powered by APACHE

Build your Internet identity at UNI.CC
Srebrna Pieczęć - oficjalna strona systemu RPG

Przygody

Przygody do rozgrywania w świecie Srebrnej Pieczęci i nie tylko.

1. Osada bez przyszłości - przygoda autorstwa karpia zainspirowana filmem "Dzień Świstaka".
2. Lustro Duszy - przygoda karpia, rozgrywająca się w klasztorze Orla Skała w świecie Srebrnej Pieczęci.
3. Yantar - przygoda autorstwa Mrufona, napisana na potrzeby autorskiego systemu "Cień z południa", przerobiona przez karpia na potrzeby naszego systemu.
4. Muzyka zaognia obyczaje - kolejna przygoda Mrufona.
5. Srebrny Wilk - by karp.
6. Czarny Wóz znów jeździ - by Mrufon.
7. Zdarzyło się raz w Oxenfurcie - to scenariusz napisany do systemu Wiedźmin i opublikowany wcześniej na stronie www.wiedzmin.rpg.pl. Bez najmniejszego problemu można go dostosować do systemu Srebrna Pieczęć, co zresztą robiłem prowadząc. karp.
8. Kruki - to scenariusz napisany na Portalowy konkurs pod hasłem "Napisz bajkę". Portal zmarł nie poruszając kwestii rozwiązania konkursu, scenariusz przerobiłem na swiat Wiedźmina i opublikowałem na stronie www.wiedzmin.rpg.pl gdzie zebrał całkiem pochlebne opinie. Poprowadzenie go w świecie Srebrnej Pieczęci nie powinno przysporzyć najmniejszych problemów. karp.
9. Panicz - to przygoda, którą napisalem i prowadziłem w systemie Wiedźmin z jednej prostej przyczyny - zgłaszałem go do konkursu Quentin i nie mógł być opracowany w systemie autorskim. Panicza prowadziłem w czasie wyjazdu na Jurę w listopadzie 2003, bawiłem się świetnie, mam nadzieję, że gracze także. karp.
10. Bez przebaczenia - przygoda autorstwa Mrufona, napisana na potrzeby autorskiego systemu "Cień z południa".